VEZ
Vez je tehnika brendiranja u kojoj se koncem mašinski veze željeni logo na tekstilnim materijalima.
Vez na promotivnim tekstilnim artiklima
Brendiranje promo artikala u tehnici veza se, uglavnom, primenjuje na polo majicama. To je idealna tehnika brendiranja na duksevima, košuljama, jaknama, prslucima, radnim odelima… Takođe, vez je pogodan za označavanje peškira, promo ćebadi, zimskih kapa, šalova i slično.
Vez je dugotrajan, boja konca je visokokvalitetna i ne ispušta boju na same promo artikle.
Kada karakteristike odevnog predmeta to dozvoljavaju vez izrađujemo direktno na artiklima (gotovim ili iskrojenim) ili u vidu izrade amblema koji se prišivaju na proizvode (na zimske kape, na rančeve, na rukave dukserica..). Radimo na ravnim površinama (majice, košulje, jakne, prsluci, radna odela, pantalone…) i na neravnim površinama (kačketi).
Reklamne majice i košulje sa vezom
Polo majice i košulje sa vezom su našle primenu u mnogobrojnim delatnostima. Kada želite da vaši zaposleni odaju utisak poslovnosti i profesionalnosti – brendiranje u tehnici veza je jedno od rešenja.
Minimalan tiraž artikala sa vezom je 12 komada. Vez je moguće raditi sa prednje, sa zadnje strane majice, kao i na rukavima.
Na artiklima koji se nose direktno uz telo (majice, košulje) ne preporučujemo vez velikih dimenzija. Na taj način će se izbeći neugodnost prilikom nošenja, budući da velika izvezena površina stvara osećaj nelagode.
Cene majica sa vezom zavise od tiraža, specifičnosti znaka i dimenzija znaka. Svaki znak ima određen broj uboda igle i spram toga se formira konačna cena veza.
Za izradu programa za primenu ove tehnike potrebno je dostaviti logo u vektorskom ili u jpg formatu (kao sliku). Važno je znati da sitna slova i detalji nisu pogodni za ovu tehniku brendiranja.
Primer prišivenog amblema, rađenog u tehnici veza, možete pogledati na ovom linku.